Realo en De Persgroep richten voor België samen een jointventurebedrijf (50/50) op om de ambities van Realo als innovatieve speler op de immomarkt verder te realiseren. Realo is een online marktplaats voor vastgoed die zoveel mogelijk neutrale informatie biedt aan potentiële kopers en huurders in België. Naast een eerste schatting van de prijs en informatie over de buurt waarin de woning is gelegen, is Realo zelfs in staat om een mobiliteitsscore te berekenen. Realo-medeoprichter Toon Coppens: “Wij willen zoveel mogelijk mensen helpen bij het kopen of huren van een woning, door hen gratis informatie aan te bieden. Een samenwerking met de grootste mediagroep van het land is een logische stap om, alvast in onze thuismarkt, deze doelstelling versneld te bereiken.”
Toon Coppens stond samen met Lorenz Bogaert ook al aan de basis van Netlog en Twoo. De Persgroep is al een belangrijke speler op de markt van online services met o.a. Vacature en Tweakers en voegt nu een onlinedienst voor de vastgoedmarkt toe. “Met dit nieuwe partnership koppelen we een sterk technologisch product aan de mediapower en ervaring die onze groep te bieden heeft,” zegt Koen Verwee, CEO van Persgroep Publishing.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]