Realo en De Persgroep bundelen krachten


Realo en De Persgroep richten voor België samen een jointventurebedrijf (50/50) op om de ambities van Realo als innovatieve speler op de immomarkt verder te realiseren. Realo is een online marktplaats voor vastgoed die zoveel mogelijk neutrale informatie biedt aan potentiële kopers en huurders in België. Naast een eerste schatting van de prijs en informatie over de buurt waarin de woning is gelegen, is Realo zelfs in staat om een mobiliteitsscore te berekenen. Realo-medeoprichter Toon Coppens: “Wij willen zoveel mogelijk mensen helpen bij het kopen of huren van een woning, door hen gratis informatie aan te bieden. Een samenwerking met de grootste mediagroep van het land is een logische stap om, alvast in onze thuismarkt, deze doelstelling versneld te bereiken.”
Toon Coppens stond samen met Lorenz Bogaert ook al aan de basis van Netlog en Twoo. De Persgroep is al een belangrijke speler op de markt van online services met o.a. Vacature en Tweakers en voegt nu een onlinedienst voor de vastgoedmarkt toe. “Met dit nieuwe partnership koppelen we een sterk technologisch product aan de mediapower en ervaring die onze groep te bieden heeft,” zegt Koen Verwee, CEO van Persgroep Publishing.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


