Reclame op ooghoogte: Parking Media

De regie MobilAd, gespecialiseerd in reclame op de autosnelweg, zet zijn groei voort en versterkt zijn aanwezigheid in de markt van de out-of-home met de creatie van een nieuw medium: Parking Media. Het belangrijkste doel? Het bereiken van automobilisten. Parking Media is dan ook echt niet te missen: het medium stopt parkingbezoekers letterlijk in hun beweging. Klanten zien de visual namelijk op ooghoogte, waardoor ze verplicht worden de reclame te bekijken alvorens verder te rijden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]