Reclame op ooghoogte: Parking Media


De regie MobilAd, gespecialiseerd in reclame op de autosnelweg, zet zijn groei voort en versterkt zijn aanwezigheid in de markt van de out-of-home met de creatie van een nieuw medium: Parking Media. Het belangrijkste doel? Het bereiken van automobilisten. Parking Media is dan ook echt niet te missen: het medium stopt parkingbezoekers letterlijk in hun beweging. Klanten zien de visual namelijk op ooghoogte, waardoor ze verplicht worden de reclame te bekijken alvorens verder te rijden.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


