De regie MobilAd, gespecialiseerd in reclame op de autosnelweg, zet zijn groei voort en versterkt zijn aanwezigheid in de markt van de out-of-home met de creatie van een nieuw medium: Parking Media. Het belangrijkste doel? Het bereiken van automobilisten. Parking Media is dan ook echt niet te missen: het medium stopt parkingbezoekers letterlijk in hun beweging. Klanten zien de visual namelijk op ooghoogte, waardoor ze verplicht worden de reclame te bekijken alvorens verder te rijden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]