Reclame op prothesen en rolstoelen: briljant idee?

Vanaf vandaag probeert de 35-jarige Thierry uit Jette advertentieruimte te verkopen... op zijn prothese. Dom of briljant? Om even over na te denken. Of niet. Want het gaat om een campagne van Air voor Cap47 ten behoeve van mensen met een handicap. Want wat als er echt te weinig geld is om die mensen te helpen, zodat ze advertentieruimte op pakweg protheses moeten verkopen?
CREDITS
Agency : Air
Client: Bénédicte Duval / Renaud Tockert
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Joeri Van Den Broeck / Dieter De Ridder
Creative Team: Morgane Choppinet / Toon Vanpoucke
Strategic Director: Dieter Riemaeker
Account Manager: Melissa Fastenaekels
Graphic Designer: Maxime Douillet
Agency AV producer: Tuyen Pham
Film Production Company: Geronimo
Film Producer: Erik Van Overloop
Film Director: Jeroen Willekens
Sound design: Peter Baert
Photographer: Titus Simoens
Retoucher: François Olivier Dedeyn
Radio Production Company: Raygun
Radio producer: Amélie van Campen, Jérôme Gijsen
Radio director: Toon Jansegers
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]