Reclame op prothesen en rolstoelen: briljant idee?

Crea / News

CAP1700016---print-sensibilisation---l_avenir-150x135-fauteuil2Vanaf vandaag probeert de 35-jarige Thierry uit Jette advertentieruimte te verkopen... op zijn prothese. Dom of briljant? Om even over na te denken. Of niet. Want het gaat om een campagne van Air voor Cap47 ten behoeve van mensen met een handicap. Want wat als er echt te weinig geld is om die mensen te helpen, zodat ze advertentieruimte op pakweg protheses moeten verkopen?

De televisiespot is vanaf vandaag te zien op Franstalige zenders en krijgt een vervolg op de radio en in print.https://www.youtube.com/watch?v=bjQHX-2QrQ4https://www.youtube.com/watch?v=nrbd4ONcf2Q

CREDITS

Agency : Air

Client: Bénédicte Duval / Renaud Tockert

Executive Creative Director: Eric Hollander

Creative Directors: Joeri Van Den Broeck / Dieter De Ridder

Creative Team: Morgane Choppinet / Toon Vanpoucke

Strategic Director: Dieter Riemaeker

Account Manager: Melissa Fastenaekels

Graphic Designer: Maxime Douillet

Agency AV producer: Tuyen Pham

Film Production Company: Geronimo

Film Producer: Erik Van Overloop

Film Director: Jeroen Willekens

Sound design: Peter Baert

Photographer: Titus Simoens

Retoucher: François Olivier Dedeyn

Radio Production Company: Raygun

Radio producer: Amélie van Campen, Jérôme Gijsen

Radio director: Toon Jansegers