Reclame op YouTube die zes seconden duurt en niet kan worden doorgespoeld? Het kan! Google rolt deze nieuwe formule op dit moment uit, ook in België, bevestigt Michiel Sallaets van Google Belgium. Bumper ads, zo heet het nieuwe format, is er voor gebruik op mobiele toestellen. Het is een alternatief voor spots van 45 seconden die na 5 seconden kunnen worden doorgespoeld, het TrueView-format. "Recent onderzoek leerde ons dat de helft van de 18- tot 49-jarigen hun smartphone vastpakken om naar video's te kijken," schrijft Zach Lupei, productmanager Video Ads bij Google in een blogpost van Google. Dat zette Google ertoe aan om dit nieuwe, korte maar niet doorspoelbare format aan te bieden.
Kijk hier voor enkele voorbeelden. Of hier. Of hier....
https://www.youtube.com/watch?v=R4STrrdfsIs&index=3&list=PL9j7UOCDzXtTTWEmlGd8tvZ6OgS6TI_2o
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]