Ter gelegenheid van het Autosalon lanceert Record Bank 'Get This Car', een app waarbij de consument een reclame van een wagen kan scannen (print, radio of televisie) om te weten te komen hoeveel de afbetaling van een autolening bij Record Bank zou kosten. Om deze nieuwe dienst extra in de verf te zetten, is Record Bank in de metro aanwezig met een campagne op horizontale valven in Houba-Brugmann en Heizel, beide vlakbij het autosalon. Een JCDecaux Innovate actie vervolledigt de campagne met twee digitale totems op de perrons van het station Heizel. Hierop kunnen de bezoekers van het autosalon de werking van de app bekijken.
De actie is tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen Record Bank, Happiness, Posterscope en JCDecaux Innovate. De totems zijn te zien in het metrostation Heizel tot 24 januari 2016, de laatste dag van het Autosalon.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]