Afgedankt elektrisch tuin- en werkgemeenschap (E&TG) recycleren is essentieel in een circulaire economie. Zo kunnen heel wat schaarse grondstoffen teruggewonnen worden. Recupel wil alle Belgen hiervan bewust maken met een nationale campagne. De pitch voor deze campagne werd gewonnen door Darwin. Annelies Evens, marketing & communications manager bij Recupel: “Darwin verraste ons met een insight waar veel langetermijnpotentieel in zit. En dat was precies waar we naar op zoek waren. De creatieve uitwerking trok ons verder over de streep. Tijdens de presentatie voelden we chemistry en uiteindelijk draait het om teamwork.”
Guy Geerts, managing director van Darwin, is een tevreden man: “We zijn altijd blij als we met een klant echt kunnen samenwerken. Zeker als het gaat over zoiets belangrijks als recycleren. We staan met z'n allen voor een grote uitdaging en Recupel moet hiervoor sensibiliseren met impact. We kijken ernaar uit om daar een serieus steentje aan bij te dragen.”
De multimediacampagne gaat van start vanaf deze zomer.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]