Recupel en Darwin recycleren tuin- en werkgereedschap

Afgedankt elektrisch tuin- en werkgemeenschap (E&TG) recycleren is essentieel in een circulaire economie. Zo kunnen heel wat schaarse grondstoffen teruggewonnen worden. Recupel wil alle Belgen hiervan bewust maken met een nationale campagne. De pitch voor deze campagne werd gewonnen door Darwin. Annelies Evens, marketing & communications manager bij Recupel: “Darwin verraste ons met een insight waar veel langetermijnpotentieel in zit. En dat was precies waar we naar op zoek waren. De creatieve uitwerking trok ons verder over de streep. Tijdens de presentatie voelden we chemistry en uiteindelijk draait het om teamwork.”
Guy Geerts, managing director van Darwin, is een tevreden man: “We zijn altijd blij als we met een klant echt kunnen samenwerken. Zeker als het gaat over zoiets belangrijks als recycleren. We staan met z'n allen voor een grote uitdaging en Recupel moet hiervoor sensibiliseren met impact. We kijken ernaar uit om daar een serieus steentje aan bij te dragen.”
De multimediacampagne gaat van start vanaf deze zomer.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]