Afgedankt elektrisch tuin- en werkgemeenschap (E&TG) recycleren is essentieel in een circulaire economie. Zo kunnen heel wat schaarse grondstoffen teruggewonnen worden. Recupel wil alle Belgen hiervan bewust maken met een nationale campagne. De pitch voor deze campagne werd gewonnen door Darwin. Annelies Evens, marketing & communications manager bij Recupel: “Darwin verraste ons met een insight waar veel langetermijnpotentieel in zit. En dat was precies waar we naar op zoek waren. De creatieve uitwerking trok ons verder over de streep. Tijdens de presentatie voelden we chemistry en uiteindelijk draait het om teamwork.”
Guy Geerts, managing director van Darwin, is een tevreden man: “We zijn altijd blij als we met een klant echt kunnen samenwerken. Zeker als het gaat over zoiets belangrijks als recycleren. We staan met z'n allen voor een grote uitdaging en Recupel moet hiervoor sensibiliseren met impact. We kijken ernaar uit om daar een serieus steentje aan bij te dragen.”
De multimediacampagne gaat van start vanaf deze zomer.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]