Red Bull krijgt eigen bioscoopingang

Om haar Red Bull Green Edition voor te stellen verbouwt Red Bull de ingangen van verschillende bioscoopzalen. Waar Red Bull haar vleugels openslaat wordt aan de bioscoopbezoekers gevraagd of ze een Red Bull willen, ja dan nee. Wie door de nee-poort gaat krijgt toch de kans om kennis te maken met de nieuwe Red Bull met kiwi-appelsmaak. Wie voor de ja-poort kiest krijgt uiteraard een Red Bull, maar maakt ook kans om écht in het vliegtuig te stappen…
De actie loopt van begin december tot begin januari. Wie tussen nu en begin januari een een bezoek brengt aan Kinepolis Kortrijk of Brussel maakt nog kans om mee te spelen.
https://vimeo.com/196571313
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]