Red Bull krijgt eigen bioscoopingang

Om haar Red Bull Green Edition voor te stellen verbouwt Red Bull de ingangen van verschillende bioscoopzalen. Waar Red Bull haar vleugels openslaat wordt aan de bioscoopbezoekers gevraagd of ze een Red Bull willen, ja dan nee. Wie door de nee-poort gaat krijgt toch de kans om kennis te maken met de nieuwe Red Bull met kiwi-appelsmaak. Wie voor de ja-poort kiest krijgt uiteraard een Red Bull, maar maakt ook kans om écht in het vliegtuig te stappen…
De actie loopt van begin december tot begin januari. Wie tussen nu en begin januari een een bezoek brengt aan Kinepolis Kortrijk of Brussel maakt nog kans om mee te spelen.
https://vimeo.com/196571313

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


