Redopapers dumpt afval op klanten

Terwijl velen zich opmaken voor het jaarlijkse koopfestijn van Black Friday, zet Redopapers een andere toon. De circulaire onderneming - dat unieke schrijfwaren maakt van restmaterialen - doet opnieuw mee aan Green Friday. Dit jaar draaien ze de rollen om: in plaats van met dumpprijzen te strooien, ‘dumpt’ Redopapers eigen resten op haar klanten.
“Dit jaar wouden we iets doen rond dumping. Omdat veel bedrijven hun stock verkopen aan dumpingprijzen tijdens Black Friday, dachten we ook iets op onze klanten ‘te dumpen’: onze eigen reststromen. Mensen vergeten het soms, maar ook wij als circulaire onderneming zitten soms zelf met resten: een verkeerde bedrijfsbestelling, beschadigde items of onverkochte agenda’s,” vertelt Linde Luyten van Redopapers.
En daarom, heel het Black Friday weekend: gratis restje bij elke bestelling! “De schoonheid van afval is ons motto. Met deze actie tonen we dat je met een beetje creativiteit toch nog een duurzame bestemming voor je resten kan vinden. Klanten die tijdens het Black Friday weekend kopen, krijgen een vers pakje restjes bij elke bestelling. Dat kan een to-do lijstjes met afgesneden bedrijfslogo zijn, een notitieboekje van een versneden oude agenda, of een Redo-product dat de kwaliteitstest niet doorstond,” gaat Luyten verder.
Deze Green Friday-actie sluit nauw aan bij de missie van Redopapers om reststromen een tweede leven te geven en mensen te inspireren bewuster om te gaan met grondstoffen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]