Shortcut Advertising heeft op vrijdagochtend 25 mei samen met Brussels Staatssecretaris Bianca Debaets het startschot gegeven voor een nieuwe sensibiliseringscampagne rond registratie en sterilisatie van katten. De slagzinnen van de campagne zijn "Laat je kat niet verloren gaan, registreer ze" en “Laat je kat zich niet vermenigvuldigen, steriliseer ze”, met als doel de kattenpopulatie in Brussel beter onder controle te houden. De komende weken verschijnen digitale affiches in metrostations en affichage bij dierenartsenpraktijken over heel de hoofdstad. De campagne loopt vooral via online media op Facebook, Google en Youtube, waar onder andere creatieve animatiefilmpjes de aandacht zullen trekken van het katminnende publiek.
De campagnekick-off vond plaats in hartje Brussel op het (voor de gelegenheid zonovergoten) dakterras van de Beursschouwburg. Naast Bianca Debaets namen ook twee dierenartsen en een vertegenwoordiger van Help Animals het woord over het belang van kattenregistratie en -sterilisatie. Het persevent werd georganiseerd in samenwerking met PR-bureau Talking Birds.
Credits
Klant: Brussel Leefmilieu, kabinet Bianca Debaets
Bureau: Shortcut Advertising
Client service director: Angelo Callant
Account management: Liesbet Ampoorter/Justine Ravyts
Creatief directeur: Patrick De Win
Art director: Tijl Verbruggen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]