Registreer uw Brusselse kat!

Shortcut Advertising heeft op vrijdagochtend 25 mei samen met Brussels Staatssecretaris Bianca Debaets het startschot gegeven voor een nieuwe sensibiliseringscampagne rond registratie en sterilisatie van katten. De slagzinnen van de campagne zijn "Laat je kat niet verloren gaan, registreer ze" en “Laat je kat zich niet vermenigvuldigen, steriliseer ze”, met als doel de kattenpopulatie in Brussel beter onder controle te houden. De komende weken verschijnen digitale affiches in metrostations en affichage bij dierenartsenpraktijken over heel de hoofdstad. De campagne loopt vooral via online media op Facebook, Google en Youtube, waar onder andere creatieve animatiefilmpjes de aandacht zullen trekken van het katminnende publiek.
De campagnekick-off vond plaats in hartje Brussel op het (voor de gelegenheid zonovergoten) dakterras van de Beursschouwburg. Naast Bianca Debaets namen ook twee dierenartsen en een vertegenwoordiger van Help Animals het woord over het belang van kattenregistratie en -sterilisatie. Het persevent werd georganiseerd in samenwerking met PR-bureau Talking Birds.
Credits
Klant: Brussel Leefmilieu, kabinet Bianca Debaets
Bureau: Shortcut Advertising
Client service director: Angelo Callant
Account management: Liesbet Ampoorter/Justine Ravyts
Creatief directeur: Patrick De Win
Art director: Tijl Verbruggen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]