De hashtags swingen meer dan ooit de pan uit. Zo is er de hashtag van PUB Magazine, #westandwiththesector, waarmee we onze steun willen betuigen aan iedere speler uit de communicatie- marketing- media en reclamesector. Of #stayhome, de hashtag die iedereen er aan wil herinneren om nu vooral thuis te blijven.
En nu is er ook #whenwetravelagain... want hoewel al onze reizen voorlopig zijn uitgesteld of geannuleerd, is het wel nog steeds mogelijk om digitaal te reizen. Op Facebook wordt de hashtag vooral gebruikt in de communicatie van reisbureaus of om door te verwijzen naar pagina’s of groepen die advies geven rond een bepaalde bestemming. Op Twitter drukt de hashtag eerder onze zin naar vakantie uit of ideetjes voor een volgende bestemming. En op Instagram hoort de tag bij voorstellen om paradijselijk te reizen vanuit onze eigen luie zetel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]