Relax met Bulex

De communicatie met zijn installateurs verbeteren, dat was de doelstelling die Bulex voor ogen had. Voor deze uitdaging zocht en vond Bulex hulp bij Roularta Custom Media. Het resultaat is Relax, een eigentijds magazine dat drie keer per jaar de Bulex-installateurs informeert. De naam van het magazine is geïnspireerd op de nieuwe (B2B) imagocampagne ‘Relax, it’s a Bulex’, waarmee Bulex de nadruk wil leggen op zijn kwaliteit, gebruiksgemak en uitstekende service.Zopas verscheen de eerste editie van 12 pagina’s. "We staan stil bij het ontstaansproces van de producten, meer bepaald: hoe aan de condensatieketels een lange ontwikkelingsfase in de R&D-afdeling voorafgaat. Verder laten we de installateurs kennis maken met nieuwe producten en houden we hen op de hoogte van het nieuws uit de sector," klinkt het bij Bulex. Roularta Custom Media stond in voor het ontwikkelen van het concept, de redactie, fotografie, opmaak en druk. De vormgeving is gebaseerd op de typische rode kleur en bepaalde elementen uit de huisstijl van Bulex. Het geheel oogt fris. Ook voor de fotografie was ‘relax’ het kernwoord. De volgende editie zal verschijnen in oktober.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


