Renault stelt de nieuwe websites www.renault.be en www.renault.lu voor. De nieuwe, meertalige sites zijn al beschikbaar voor de gebruikers en bezoekers van het Franse automerk. Alles werd ontwikkeld door DigitasLBi, dat in mei ook al tekende voor de digitale facelift van Nissan.
De sites voor Renault werden ontwikkeld op basis van een nieuw technologieplatform van Adobe. Na een complete herziening op grafisch vlak, maar ook op het gebied van navigatie en user experience, hebben de nieuwe sites een nieuw, strak design, dat volledig responsive is.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]