Renault stelt de nieuwe websites www.renault.be en www.renault.lu voor. De nieuwe, meertalige sites zijn al beschikbaar voor de gebruikers en bezoekers van het Franse automerk. Alles werd ontwikkeld door DigitasLBi, dat in mei ook al tekende voor de digitale facelift van Nissan.
De sites voor Renault werden ontwikkeld op basis van een nieuw technologieplatform van Adobe. Na een complete herziening op grafisch vlak, maar ook op het gebied van navigatie en user experience, hebben de nieuwe sites een nieuw, strak design, dat volledig responsive is.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]