Renault en We Are Social onthullen ‘Mobility Theory’, een speurtocht waarvan het verhaal en de vertelwijze worden aangepast aan de acties van de spelers zelf. ‘Mobility Theory’ heeft tot doel het publiek de kern van de visie van Renault te laten ontdekken via een onderdompeling in de Smart City en de mobiliteit van morgen. Het alternate reality spel loopt tot in oktober en leeft zowel online, op het internet en de sociale netwerken, als in de echte wereld. Het begon een paar weken geleden met de verschijning van een mysterieuze video op de sociale netwerken van Renault. Een stem die zichzelf voorstelt als ‘De Guia’ lanceerde toen de uitdaging: vind Laurent Marcovick, journalist en onafhankelijke mobiliteitsexpert, schrijver van blogs en spreker op de ontwerpschool. In de afgelopen weken moesten meer dan honderd spelers over de hele wereld samenwerken om het onderzoek voort te zetten en Laurent Marcovick te vinden. Op 17 juni, tijdens de 24 uur van Le Mans, zullen er nieuwe aanwijzingen worden onthuld.
Hello travelers,
Unity make strength, but do you think you have what it takes to be smarter than me? Then, I challenge you to find @MarcoLaw63.
Think quick, act smart, move together.
I am Le Guìa and #MoreWillFollow. pic.twitter.com/rGciiy7Vlk— Guìa - More will follow (@morewillfollow_) 14 mei 2018
Credits:
Conseil: Thomas Laydis, Mai Bruun Poulsen, Louise Cordier, Jack Adamson
Planning: Jean-Baptiste Bourgeois, Samir Bousaid
Créa: Emilie Coulon, Aurélie Baraffe, Benjamin Bartholet, Dylan Cornet
Prod: Julien Ouvrel, Laury Cohen
Influence: Marine Montironi, Fanny Benoist
Media: Jean Chabbert, Yuan Sun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]