Vroeger hinkte België wat betreft e-commece lichtjes achterop ten opzichte van de Europese buren, nu is het aan een goede inhaalbeweging bezig. De onlineverkoop vertegenwoordigt 5% van het totale omzetcijfer in retail, en Comeos, de Federatie voor handel en diensten, gaat prat op een verdubbeling tussen nu en 2018. BeCommerce, de Belgische vereniging voor bedrijven actief in de verkoop op afstand die vorige maand nog de beste e-shops van het land beloonde met een award, zal je alvast niet horen klagen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]