Rennen, daar is de nieuwe PUB...

Communication / News

COVER_PUB 4_avril17Volgende week is er een korte werkweek. Iedereen is dus drukdrukdruk! Maar probeer toch een beetje tijd vrij te maken voor de nieuwe PUB...

Er is om te beginnen een dossier over sport(marketing). En die begint al op de cover, met dank aan Havas. Dat is een sprekende cover geworden! In het dossier zelf zijn er interviews met onder meer Freddy Tacheny (Zelos), Christophe Impens (Golazo), Jannie Haeck (Nationale Loterij), Jos Donvil (VOO), David Steegen (Anderlecht) en Alain De Greef (BNP Paribas Fortis). En wat vertellen Jonas Van Bael (Mortierbrigade) en Sam Kerkhofs (Sporthouse Group) over sport en social media?

Andere onderwerpen in deze PUB: creativiteit in de Oostkantons, pardon Ostbelgien, de rol van NP en Big Wraps, het belang van (digitale) pr, de productie van reclamefilms en veel meer.

Er zijn voorts dubbelinterviews met Alex Thoré (Proximus) & Geert Joris (Centrum Ronde van Vlaanderen) en met Bruno Liesse & Catherine Closset. En we liepen een dagje mee in het spoor van Inge Boets van pr-bureau Porter Novelli Belgium.

Gastauteurs zijn onder meer Jan Dejonghe van BBDO, Klaus Van Isacker (Bruzz), Yves Février (Moulinsart) en François le Hodey (IPM). En Joe La Pompe zocht alle mogelijke vormen van defecten in de reclame op...