Wie leest de newsletters van PUB en MediaSpecs?

PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijk regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. Het profiel van de lezers van de MediaSpecs Monday Newsletter is een tweetalige persoon (m/v) van 31 jaar en ouder, werkzaam in een mediabureau (90%), met een uitgeverij of reclamenetwerk (91%), met een functie als leidinggevende (85%) of werknemer (83%). PUB News wordt meer gelezen door mensen van 41 tot 50 jaar die werkzaam zijn in creatieve bureaus of mediabureaus (88%), of bij de adverteerder (79%). Het profiel is "executive en manager" (75%) en werknemer (76%). Zes keer per week plaatst de redactie van PUB informatie in perspectief, analyseert PUB feiten en synthetiseert het medium informatie.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


