PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijk regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. Het profiel van de lezers van de MediaSpecs Monday Newsletter is een tweetalige persoon (m/v) van 31 jaar en ouder, werkzaam in een mediabureau (90%), met een uitgeverij of reclamenetwerk (91%), met een functie als leidinggevende (85%) of werknemer (83%). PUB News wordt meer gelezen door mensen van 41 tot 50 jaar die werkzaam zijn in creatieve bureaus of mediabureaus (88%), of bij de adverteerder (79%). Het profiel is "executive en manager" (75%) en werknemer (76%). Zes keer per week plaatst de redactie van PUB informatie in perspectief, analyseert PUB feiten en synthetiseert het medium informatie.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]