PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijk regie Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. Het profiel van de lezers van de MediaSpecs Monday Newsletter is een tweetalige persoon (m/v) van 31 jaar en ouder, werkzaam in een mediabureau (90%), met een uitgeverij of reclamenetwerk (91%), met een functie als leidinggevende (85%) of werknemer (83%). PUB News wordt meer gelezen door mensen van 41 tot 50 jaar die werkzaam zijn in creatieve bureaus of mediabureaus (88%), of bij de adverteerder (79%). Het profiel is "executive en manager" (75%) en werknemer (76%). Zes keer per week plaatst de redactie van PUB informatie in perspectief, analyseert PUB feiten en synthetiseert het medium informatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]