PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijke Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. PUB Magazine wordt voornamelijk gelezen door medewerkers van creatieve (71%) en mediabureaus (66%), adverteerders (59%). De lezer is een leidinggevende (72%), manager (64%) of consultant (67%). De frequentie van het lezen van de negen jaarlijkse nummers was 62%. Deze bemoedigende cijfers tonen aan dat een gespecialiseerd tijdschrift dat nieuwe hoogten weet aan te nemen, nieuwe talenten ontdekt en objectief (en onafhankelijk, wat erg belangrijk is) verslag doet van het nieuws, een echte toekomst heeft in België. Het leesplezier en de geur van inkt spreekt de meerderheid van onze betalende abonnees duidelijk aan.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




