Wie worstelt zich door al die magazines van PUB?

PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijke Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. PUB Magazine wordt voornamelijk gelezen door medewerkers van creatieve (71%) en mediabureaus (66%), adverteerders (59%). De lezer is een leidinggevende (72%), manager (64%) of consultant (67%). De frequentie van het lezen van de negen jaarlijkse nummers was 62%. Deze bemoedigende cijfers tonen aan dat een gespecialiseerd tijdschrift dat nieuwe hoogten weet aan te nemen, nieuwe talenten ontdekt en objectief (en onafhankelijk, wat erg belangrijk is) verslag doet van het nieuws, een echte toekomst heeft in België. Het leesplezier en de geur van inkt spreekt de meerderheid van onze betalende abonnees duidelijk aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]