Wie worstelt zich door al die magazines van PUB?
PUB, MediaSpecs en hun gemeenschappelijke Custom Regie vroegen AQ-Rate om een onafhankelijk onderzoek uit te voeren naar reclamemedia, leesgedrag en de verwachtingen van lezers en surfers. PUB Magazine wordt voornamelijk gelezen door medewerkers van creatieve (71%) en mediabureaus (66%), adverteerders (59%). De lezer is een leidinggevende (72%), manager (64%) of consultant (67%). De frequentie van het lezen van de negen jaarlijkse nummers was 62%. Deze bemoedigende cijfers tonen aan dat een gespecialiseerd tijdschrift dat nieuwe hoogten weet aan te nemen, nieuwe talenten ontdekt en objectief (en onafhankelijk, wat erg belangrijk is) verslag doet van het nieuws, een echte toekomst heeft in België. Het leesplezier en de geur van inkt spreekt de meerderheid van onze betalende abonnees duidelijk aan.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]