KLEIN., het Mechels reclamebureau met een focus op strategie, creatie en media, werd na consultatie van de markt gekozen als het nieuwe communicatiebureau voor het Reuzenhuis. Het Reuzenhuis is een gezamenlijk project van De Gezinsbond en La Ligue des familles. Het is de eerste keer dat het Reuzenhuis er ook in het Franstalig landsgedeelte op uit trekt. In het Reuzenhuis krijgen grote mensen de kans om hun thuiswereld te beleven door de ogen van een kind. Alles is er drie keer zo groot als in werkelijkheid. Door risicovolle situaties te simuleren, worden volwassenen zich bewust van de gevaren in en rond de woning en hoe ze die kunnen voorkomen. De nieuwe editie van het Reuzenhuis staat gepland in 2020. In de aanloop naar de persconferentie, bedacht KLEIN. een nieuw aangepast logo, huisstijl en een wervende brochure voor partners en eventuele sponsors.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]