KLEIN., het Mechels reclamebureau met een focus op strategie, creatie en media, werd na consultatie van de markt gekozen als het nieuwe communicatiebureau voor het Reuzenhuis. Het Reuzenhuis is een gezamenlijk project van De Gezinsbond en La Ligue des familles. Het is de eerste keer dat het Reuzenhuis er ook in het Franstalig landsgedeelte op uit trekt. In het Reuzenhuis krijgen grote mensen de kans om hun thuiswereld te beleven door de ogen van een kind. Alles is er drie keer zo groot als in werkelijkheid. Door risicovolle situaties te simuleren, worden volwassenen zich bewust van de gevaren in en rond de woning en hoe ze die kunnen voorkomen. De nieuwe editie van het Reuzenhuis staat gepland in 2020. In de aanloop naar de persconferentie, bedacht KLEIN. een nieuw aangepast logo, huisstijl en een wervende brochure voor partners en eventuele sponsors.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]