KLEIN., het Mechels reclamebureau met een focus op strategie, creatie en media, werd na consultatie van de markt gekozen als het nieuwe communicatiebureau voor het Reuzenhuis. Het Reuzenhuis is een gezamenlijk project van De Gezinsbond en La Ligue des familles. Het is de eerste keer dat het Reuzenhuis er ook in het Franstalig landsgedeelte op uit trekt. In het Reuzenhuis krijgen grote mensen de kans om hun thuiswereld te beleven door de ogen van een kind. Alles is er drie keer zo groot als in werkelijkheid. Door risicovolle situaties te simuleren, worden volwassenen zich bewust van de gevaren in en rond de woning en hoe ze die kunnen voorkomen. De nieuwe editie van het Reuzenhuis staat gepland in 2020. In de aanloop naar de persconferentie, bedacht KLEIN. een nieuw aangepast logo, huisstijl en een wervende brochure voor partners en eventuele sponsors.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]