
Richard Curtis - © Rich Hardcastle
Richard Curtis kent u als scenarist en/of regisseur van Bridget Jones, Four Weddings and a Funeral, Love Actually, Mr. Bean, The Boat That Rocked, Blackadder, Notting Hill en ga maar door, maar misschien ook als mede-oprichter van goede doelen als Comic Relief, Project Everyone, Red Nose Day en de Make Poverty History-campagne. Cannes Lions International Festival of Creativity kent dit jaar de Cannes LionHeart Award toe aan Richard Curtis.
De Cannes LionHeart bestaat sinds 2014 en gaat elk jaar naar een persoon die de kracht van commerciële merken inzet ten bate van het goede doel. Richard Curtis mag op 24 juni de prijs in ontvangst nemen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]