Richard Curtis krijgt Cannes LionHeart Award


Richard Curtis - © Rich Hardcastle
Richard Curtis kent u als scenarist en/of regisseur van Bridget Jones, Four Weddings and a Funeral, Love Actually, Mr. Bean, The Boat That Rocked, Blackadder, Notting Hill en ga maar door, maar misschien ook als mede-oprichter van goede doelen als Comic Relief, Project Everyone, Red Nose Day en de Make Poverty History-campagne. Cannes Lions International Festival of Creativity kent dit jaar de Cannes LionHeart Award toe aan Richard Curtis.
De Cannes LionHeart bestaat sinds 2014 en gaat elk jaar naar een persoon die de kracht van commerciële merken inzet ten bate van het goede doel. Richard Curtis mag op 24 juni de prijs in ontvangst nemen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]