Richard Curtis kent u als scenarist en/of regisseur van Bridget Jones, Four Weddings and a Funeral, Love Actually, Mr. Bean, The Boat That Rocked, Blackadder, Notting Hill en ga maar door, maar misschien ook als mede-oprichter van goede doelen als Comic Relief, Project Everyone, Red Nose Day en de Make Poverty History-campagne. Cannes Lions International Festival of Creativity kent dit jaar de Cannes LionHeart Award toe aan Richard Curtis.
De Cannes LionHeart bestaat sinds 2014 en gaat elk jaar naar een persoon die de kracht van commerciële merken inzet ten bate van het goede doel. Richard Curtis mag op 24 juni de prijs in ontvangst nemen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]