Op 23, 24 en 25 november 2017 wordt de parkloods in Antwerpen opnieuw hét internationale mekka voor design en creativiteit. Eind november geniet je in Antwerpen opnieuw drie avonden lang van de crème de la crème uit de designwereld. Meer dan 40 ronkende namen schijnen tijdens inspirerende keynotes hun licht op het nieuwste binnen grafisch design, webdesign, motion design en kunst. Maar ook sound designers, comedians, animatiefilmers en graffiti artiesten vervolledigen dit jaar de line-up.
Naast keynotes vind je er ook een levendige night market met arcade games, ping pong tafels, demo’s, tattoo shops, installaties, live paintings, verrassende live acts, boekenstandjes en een arsenaal aan eettentjes met lokale street food. Daarnaast zet Us by Night opnieuw lokale designstudio’s en creatieve ondernemers in de kijker met een Q&A-stage. "We willen toonaangevend worden bij design lovers en professionals, maar vooral ook nieuwsgierigen buiten de sector uitnodigen om binnen te stappen in deze inspirerende creatieve wereld,” zegt Rizon Parein. “Met levende legende in de scene Neville Brody, Aaron Duffy, Mode2, Jonathan Zawada, James Veitch en zoveel anderen hebben we deze keer nog meer diverse namen kunnen strikken voor onze tweede editie!”
Aaron Duffy doet misschien niet meteen een belletje rinkelen maar hij bedacht de razend populaire clip voor ‘The Writings on the Wall’ van OK GO. Hugo & Marie’s werk zag je al passeren bij Stella McCartney, Hermés en Rihanna. Het werk van Echolab hoorde je zeker al, want zij verzorgden de signature sound design voor succesvolle films en series zoals Gravity, Interstellar, Game Of Thrones, Narcos etc. Comedian James Veitch ken je misschien van zijn TED talk over spam die in 2015 razend snel viraal ging. De zwaargewichten bij de merken zijn ook terug van de partij, zoals José Cabaco, de global creative concept and storytelling director van Adidas. Maar ook Mirko Borsche, de man achter verscheidene Nike- campagnes, zal er zijn. Nike én Adidas op één festival?Dat belooft een energieke mix! Elke avond vult het bekende festival Playground uit Amsterdam, gekend voor film & animatie, ook een slot in de line-up.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]