Robbe Libbrecht versterkt het team van Think BBDO, het gespecialiseerde merkadviesbureau van BBDO in België. Als merk-en communicatieadviseur zorgt hij voor extra expertise in corporate branding, public relations en corporate communicatie. Volgens Fons Van Dyck, die aan het hoofd staat van Think BBDO, zullen merken meer dan ooit moeten investeren in hun reputatie onder stakeholders en influencers, ondermeer inzake duurzaamheid en purpose. “Merken moeten bewegingen worden en hun maatschappelijk voetafdruk beter communiceren. Het gaat finaal om een ‘licence to operate’.”
Libbrecht zet voluit zijn schouders onder deze ambitie van Think BBDO. Hij startte zijn carrière in 2014 bij studie- en adviesbureau Arcadis. Na er eerst B2B marktonderzoek te hebben verricht, richtte hij zijn pijlen op het uitrollen van een nieuwe marketing- en communicatiestrategie. In 2017 zette hij bij FINN de stap naar de agency-wereld, om zich verder te specialiseren in public relations en corporate communicatie. De ervaring die hij daar verworf in strategisch en tactisch denken over vraagstukken in communicatie, crisismanagement, lobbying en mediarelaties, wendt hij nu aan als consultant bij Think BBDO.
Libbrecht behaalde een een masterdiploma in marketing management aan de Vlerick Business School en een masterdiploma in Taal- en Letterkunde (Frans) aan de Universiteit Gent.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







