Rodania weet weer hoe laat het is

Het positioneringstraject van Rodania zit erop. Over een periode van 2,5 maand werkte Salvo intensief samen met een selecte groep binnen Rodania. In korte, afgebakende, sprints werd het merk grondig onder de loep gehouden. Het process design bestond erin theoretische vraagstukken methodologisch toe te passen op de pijnpunten van het merk. De uitkomst is een heldere merkpositionering als fundament voor de wederopbouw van het merk.
Strategie is moeilijk visueel aantoonbaar, en de proof of the pudding is in the eating. Toch willen kreeg Salvo al feedback. “De uitkomst past bij het merk. Het voelt goed aan. Toch hadden we er nooit zelf op kunnen komen. Dat verklaart de noodzaak van dit traject," zegt men bij Rodania. En nog: "Fascinerend hoe jullie uit veel informatie, en het feit dat deze niet altijd eenduidig was, een helder merkconcept hebben weten te destilleren.” Nu nog op papier, straks in de winkel en in het straatbeeld!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]