Het positioneringstraject van Rodania zit erop. Over een periode van 2,5 maand werkte Salvo intensief samen met een selecte groep binnen Rodania. In korte, afgebakende, sprints werd het merk grondig onder de loep gehouden. Het process design bestond erin theoretische vraagstukken methodologisch toe te passen op de pijnpunten van het merk. De uitkomst is een heldere merkpositionering als fundament voor de wederopbouw van het merk.
Strategie is moeilijk visueel aantoonbaar, en de proof of the pudding is in the eating. Toch willen kreeg Salvo al feedback. “De uitkomst past bij het merk. Het voelt goed aan. Toch hadden we er nooit zelf op kunnen komen. Dat verklaart de noodzaak van dit traject," zegt men bij Rodania. En nog: "Fascinerend hoe jullie uit veel informatie, en het feit dat deze niet altijd eenduidig was, een helder merkconcept hebben weten te destilleren.” Nu nog op papier, straks in de winkel en in het straatbeeld!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]