Rodania weet weer hoe laat het is

Het positioneringstraject van Rodania zit erop. Over een periode van 2,5 maand werkte Salvo intensief samen met een selecte groep binnen Rodania. In korte, afgebakende, sprints werd het merk grondig onder de loep gehouden. Het process design bestond erin theoretische vraagstukken methodologisch toe te passen op de pijnpunten van het merk. De uitkomst is een heldere merkpositionering als fundament voor de wederopbouw van het merk.
Strategie is moeilijk visueel aantoonbaar, en de proof of the pudding is in the eating. Toch willen kreeg Salvo al feedback. “De uitkomst past bij het merk. Het voelt goed aan. Toch hadden we er nooit zelf op kunnen komen. Dat verklaart de noodzaak van dit traject," zegt men bij Rodania. En nog: "Fascinerend hoe jullie uit veel informatie, en het feit dat deze niet altijd eenduidig was, een helder merkconcept hebben weten te destilleren.” Nu nog op papier, straks in de winkel en in het straatbeeld!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]