Samsung heeft als trotse sponsor van de Rode Duivelse zes bekende reactions van Facebook omgeturnd tot supporters van het nationale elftal. Als er één ding is wat echte supporters niet willen missen, dan zijn het namelijk de matchen van hun helden. Daarom bracht reclamebureau van dienst Leo Burnett hun speciale Newsroom in actie. Met een toegewijd team van social content managers, creatieven, designers, accounts én klant worden de matchen van de Rode Duivels nauwkeurig gevolgd om bij elke belangrijke fase en gebeurtenis live te kunnen reageren met een leuk filmpje. De eerste twee matchen zijn al achter de rug en intussen hebben de digitale supporters al een eigen trouwe schare fans opgebouwd. Space nam het mediastuk op zich.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]