Rode Duivels alive & kicking op Facebook


Samsung heeft als trotse sponsor van de Rode Duivelse zes bekende reactions van Facebook omgeturnd tot supporters van het nationale elftal. Als er één ding is wat echte supporters niet willen missen, dan zijn het namelijk de matchen van hun helden. Daarom bracht reclamebureau van dienst Leo Burnett hun speciale Newsroom in actie. Met een toegewijd team van social content managers, creatieven, designers, accounts én klant worden de matchen van de Rode Duivels nauwkeurig gevolgd om bij elke belangrijke fase en gebeurtenis live te kunnen reageren met een leuk filmpje. De eerste twee matchen zijn al achter de rug en intussen hebben de digitale supporters al een eigen trouwe schare fans opgebouwd. Space nam het mediastuk op zich.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



