ROI via sociale netwerken: droom of realiteit?

BS social media

Communication / Marketing / Media / News

BS social mediaReturn on investment genereren via sociale media. Realistisch of een hopeloze zaak? PUB en Belga News Agency wijzen u de weg. Dat wil zeggen: ze vroegen aan Yves Baudechon (Social.Lab) om u wegwijs te maken. Uw gebruikers, uw fans of hoe u ze ook noemt: ze zijn actief op sociale netwerken. Het komt erop aan hen tot bij uw product of dienst te leiden. Wat zijn de uitdagingen, welke risico's duiken op, wat is eigenlijk het belang en de impact van sociale media, hoe maak je emotioneel en rationele inhoud op sociale netwerken... en niet in het minst: hoe genereer je return on investment (ROI)?Yves Baudechon, co-founder of the Social Lab social agency (BelgSchrijf u vanaf nu in voor de Breakfast Session van 20 november (zie hieronder) en geniet van het “Early Bird” tarief. Indien u zich inschrijft voor 6 november krijgt u een korting van €50, en zelfs €150 als PUB-abonnee (-€50 als early bird en -€100 als abonnee).

Deze Breakfast Session wordt gegeven in het Frans en in het Nederlands. De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

PRAKTISCH

Belga News Agency, Arduinkaai 29, 1000 Brussel

  • €295 (excl. 21% BTW) per sessie
    €245 (excl. 21% btw) tot en met 31 augustus
  • Abonnees van PUB betalen uiteraard minder: €195 (excl. 21% BTW)
    €145 (excl. 21% btw) tot en met 31 augustus

Neem contact met ons op voor meer informatie op +32 2 743 34 13 of schrijf in via Eventbrite. Het aantal plaatsen per Breakfast Session is beperkt.

Opgelet: bent u PUB-abonnee, dan ziet u, als u bent ingelogd, hieronder een link naar het inschrijvingsformulier voor PUB-abonnees. Dan betaalt u slechts 195 euro in plaats van 295 euro (prijzen exclusief BTW).

[membership level="0"][/membership]
[membership level="1,2,3,4,5,6,9,10,11,12"] [/membership]

BS8 agence communication