Roman promoot Ramon met Fast Forward

Brouwerij Roman lanceerde een nieuw alcoholvrij speciaalbier, Ramon. Dat moet geproefd worden, uiteraard! Fast Forward zorgde ervoor dat op slechts acht uur tijd maar liefst 10 000 mensen een frisse Ramon in handen kregen. Hoe ze dat deden? Het bureau combineerde ‘logic’ met de ‘magic’ van het Ramon-merk. Als verdeelpunt kozen ze de hoofduitgang van de Horeca Expo in Gent. Op maandag 18 en dinsdag 19 november tussen 16u en 20u vatte men post met een koelwagen vol blikjes Ramon, een enthousiast promoteam en matching bakfietsen om het bier aan de man of vrouw te brengen. Zodra de beursgangers naar buiten kwamen, konden ze niet om de gele blow-up blikken heen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]