Rossel Advertising en Shake brengen u dichter bij 5,6 miljoen Franstaligen

Crea / News

Rossel Advertising heeft de amibitie om de reclameregie voor de sterkste mediamerken in Franstalig België te zijn. Zo kunnen adverteerders en hun communicatiebureaus rekenen op één partner voor al hun campagnes, zowel in de geschreven pers (krant, regionaal of gratis), op radio en televisie of via digitale kanalen. “Zo haalt u een duidelijke meerwaarde binnen: de nauwe relatie van uw doelgroep met de media van Rossel Advertising,” zeggen ze bij Rossel Advertising.

Om deze troef in de verf te zetten, lanceren Rossel Advertising en Shake een contentcampagne die uitpakt met verschillende Franstalige profielen. Daaruit blijkt overduidelijk dat alle Franstaligen wel een of andere link hebben met de media uit de Rossel Advertising-portefeuille. We starten onze getuigenissen in Esneux, Anderlecht, Bouges en Trazegnies, met in de hoofdrol respectievelijk Audrey, Roxane, Dominique en Paolo. Zij vertellen in woord en beeld hoe zij media en reclame consumeren. “We zouden deze serie gemakkelijk kunnen uitbreiden met gelijkaardige verhalen van de rest van de bevolking uit het centrum en het zuiden van ons land,” klinkt het. To be continued?