Rossel Advertising krijgt Brand Native Hub


Content marketing in het algemeen en native advertising in het bijzonder genieten vandaag meer dan ooit de aandacht van adverteerders. Rossel Advertising besloot daarom zijn expertise te structureren door een afdeling op te zetten rond de interne cel Content (onder leiding van Hugues Coorens) in samenwerking met het bedrijf Newsmaster, geleid door F. Mahoux en M. Chouvel, en waarvan de groep Rossel aandeelhouder is. Dit nieuw departement heet Brand Native Hub. De bedoeling is de klanten van de regie te laten genieten van nog meer competentie en innoverende oplossingen, gezien het beheer van de datagegevens het concept van content en native reclamecampagnes komt versterken.
Alle mogelijke oplossingen worden voorgesteld, met onder meer video met de groep Moovizz en verspreiding in interessegebieden met de tool Outbrain. Precieze reportings vervolledigen het aanbod, om volwaardige platformen te creëren voor merken. De Brand Native Hub telt voortaan tien medewerkers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]