Roularta Advertising heeft nu ook een eigen televisieprogramma. Telkens geholpen door een expert behandelt de regie van Roularta Media Group acht weken lang de belangrijkste topics in marketing, communicatie en reclame. Z-Advertising zit elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z en is ook te bekijken via www.kanaalz.be of www.roularta-advertising.be.
Staan op het programma:
9/5 – Nathalie Erdmanis – Head of Sustainability van AG en Ageas – Het belang van duurzaamheid en hoe erover communiceren
16/5 – Pieter Janssens – CEO an iO – Data & advertising en het verdwijnen van de 3rd party cookies
23/5 – Petra De Roos – Managing Director van LDV – Hoe relevant blijven in advertising
30/5 – Cédric Cauderlier – CEO van MTV Networks en winnaar van het BAM Marketing Book of the Year – Innovatie in digitaal adverteren
6/6 – Koen Denolf – Managing Partner van The Fat Lady en BOCA Content Marketer of the Year – Tips voor een native-advertisingstrategie
13/6 – Tom Van den Bergh – CEO van RCA en auteur van het boek Beyond Brands – De toekomst van de merken
20/6 – Hugues Rey - Voorzitter van UMA en CEO van Havas Media – De rol van AI in 27/6 – Ulbe Jelluma - Managing Director Europe van Print Power Europe – De toekomst van print
Bart Lombaerts, head of content bij Spyke en auteur van het boek Meaningful Marketing, werkte mee aan de coördinatie en modereert de reeks.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]