Roularta Advertising heeft nu ook een eigen televisieprogramma. Telkens geholpen door een expert behandelt de regie van Roularta Media Group acht weken lang de belangrijkste topics in marketing, communicatie en reclame. Z-Advertising zit elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z en is ook te bekijken via www.kanaalz.be of www.roularta-advertising.be.
Staan op het programma:
9/5 – Nathalie Erdmanis – Head of Sustainability van AG en Ageas – Het belang van duurzaamheid en hoe erover communiceren
16/5 – Pieter Janssens – CEO an iO – Data & advertising en het verdwijnen van de 3rd party cookies
23/5 – Petra De Roos – Managing Director van LDV – Hoe relevant blijven in advertising
30/5 – Cédric Cauderlier – CEO van MTV Networks en winnaar van het BAM Marketing Book of the Year – Innovatie in digitaal adverteren
6/6 – Koen Denolf – Managing Partner van The Fat Lady en BOCA Content Marketer of the Year – Tips voor een native-advertisingstrategie
13/6 – Tom Van den Bergh – CEO van RCA en auteur van het boek Beyond Brands – De toekomst van de merken
20/6 – Hugues Rey - Voorzitter van UMA en CEO van Havas Media – De rol van AI in 27/6 – Ulbe Jelluma - Managing Director Europe van Print Power Europe – De toekomst van print
Bart Lombaerts, head of content bij Spyke en auteur van het boek Meaningful Marketing, werkte mee aan de coördinatie en modereert de reeks.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]