Roularta Advertising verwelkomt Louise Van Buynder als nieuwe Research Manager.

Op maandag 4 september startte Louise Van Buynder haar nieuwe uitdaging binnen het Insights-team bij Roularta Advertising. Voorafgaand heeft ze 3 jaar lang waardevolle ervaring opgedaan in zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek bij HumBan8. Samen met Ineke Uyttersprot en Olivier Dequinnemaere wordt ze verantwoordelijk voor alle onderzoeken en analyses met betrekking tot de advertentiemarkt. In haar nieuwe positie zal zij rapporteren aan Els Michiels, Head of Product Management & Insights.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]