Roularta Advertising verwelkomt Louise Van Buynder als nieuwe Research Manager.

Op maandag 4 september startte Louise Van Buynder haar nieuwe uitdaging binnen het Insights-team bij Roularta Advertising. Voorafgaand heeft ze 3 jaar lang waardevolle ervaring opgedaan in zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek bij HumBan8. Samen met Ineke Uyttersprot en Olivier Dequinnemaere wordt ze verantwoordelijk voor alle onderzoeken en analyses met betrekking tot de advertentiemarkt. In haar nieuwe positie zal zij rapporteren aan Els Michiels, Head of Product Management & Insights.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]