
Half augustus lag het eerste breimagazine van Veritas in de rekken. Veritas wil op die manier zijn ongebreidelde passie voor het breien delen met geïnteresseerde lezers, klanten en potentiële klanten. Het nummer, in drie taalversies, was te verkrijgen in de krantenkiosk en in Veritas-winkels. Met een derde herdruk overtrof het magazine de stoutste verwachtingen.
In een 80 pagina’s tellend magazine wordt de lezer geïnspireerd en ontdekt hij/zij de nieuwste breipatronen en wolsoorten waarmee men creatief aan de slag kan. Het magazine past in het branding verhaal van Veritas waarbij de klant centraal staat.
Roularta Custom Media stond in voor concept, realisatie en druk van het magazine, het eerste magazine op de Belgische markt zόnder afkortingen. Het tweede nummer is vanaf midden november te verkrijgen bij de krantenkiosk en de Veritas-winkels.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]