Westtoer en Roularta Custom Media sloegen de handen in elkaar voor de realisatie van het magazine Genieten in het Brugse Ommeland. Het magazine focust op de toeristische troeven van het Brugse Ommeland en wil 2017 als Kastelen-en Abdijenjaar promoten. Het magazine wordt verspreid via een selectie van de abonnees van Plus Magazine in België en Nederland en Nest.
Westtoer riep 2017 uit als Kastelen-en Abdijenjaar in het Brugse Ommeland waarbij vele kastelen en abdijen uitzonderlijk hun deuren openen voor het grote publiek. Doorheen het ganse jaar zullen tal van evenementen worden georganiseerd.
Genieten in het Brugse Ommeland brengt prachtige portretten van enkele kasteelbewoners, belicht enkele evenementen die op stapel staan en laat de lezers meegenieten van een uniek dubbelinterview met journalist Luc Haekens en kasteelheer Géry van Outryve d’Ydewalle. Verder focust het magazine op de culinaire troeven van de regio, reikt het enkele schitterende logeertips aan en geeft het een overzicht van de talloze activiteiten in het Brugse Ommeland die in 2017 gepland staan.
Het magazine telt 36 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 166.400 exemplaren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]