Westtoer en Roularta Custom Media sloegen de handen in elkaar voor de realisatie van het magazine Genieten in het Brugse Ommeland. Het magazine focust op de toeristische troeven van het Brugse Ommeland en wil 2017 als Kastelen-en Abdijenjaar promoten. Het magazine wordt verspreid via een selectie van de abonnees van Plus Magazine in België en Nederland en Nest.
Westtoer riep 2017 uit als Kastelen-en Abdijenjaar in het Brugse Ommeland waarbij vele kastelen en abdijen uitzonderlijk hun deuren openen voor het grote publiek. Doorheen het ganse jaar zullen tal van evenementen worden georganiseerd.
Genieten in het Brugse Ommeland brengt prachtige portretten van enkele kasteelbewoners, belicht enkele evenementen die op stapel staan en laat de lezers meegenieten van een uniek dubbelinterview met journalist Luc Haekens en kasteelheer Géry van Outryve d’Ydewalle. Verder focust het magazine op de culinaire troeven van de regio, reikt het enkele schitterende logeertips aan en geeft het een overzicht van de talloze activiteiten in het Brugse Ommeland die in 2017 gepland staan.
Het magazine telt 36 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 166.400 exemplaren.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]