
Aan de hand van vier unieke stadswandelingen neemt het magazine de lezer mee doorheen het vernieuwde Kortrijk. De directeur van uitgeverij Kannibaal, Gautier Platteau, laat de lezer enkele architectonische parels ontdekken, Dave Martijn van de rockband Goose neemt de lezer mee op culinaire ontdekkingstocht, tattooartieste Cindy Frey loopt langs bij haar favoriete shoppingadresjes en columnist Jean-Paul Mulders keert vol nostalgie terug naar zijn geboortestad. Voorts biedt het magazine enkele schitterende logeertips, geeft het een overzicht van de festiviteiten die in 2016 op stapel staan in Kortrijk en steekt er een handig stadsplan binnenin.
De cover is van de hand van illustratrice Isabelle Geeraerts en weerspiegelt de bekendste trekpleisters van de stad aan de Golden River. Het magazine ‘Kortrijk verrast’ telt 28 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 70.000 exemplaren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]