Roularta en Publicarto lanceren Second Youth Pack

Vijftigplussers zijn de grootste en snelst groeiende doelgroep. Bovendien staan zij in voor meer dan de helft van de consumptiegroei. Dingen die (te) vaak over het hoofd worden gezien, vinden ze bij Roularta Media en Publicarto. In een opmerkelijke samenwerking creëerden Publicarto en Roularta Media, als experten ter zake, het Second Youth Pack. Dit nieuw digitaal pack biedt adverteerders de mogelijkheid om 50-plussers efficiënter te bereiken.
PlusMagazine.be bereikt maandelijks bijna 120.000 real users, telt meer dan 180.000 visits en 355.000 page views. Via Plusmagazine.be biedt Roularta Media de adverteerders een interessant platform om Belgische vijftigplussers efficiënt te bereiken. SeniorenNet bereikt maandelijks meer dan 1,2 miljoen bezoekers met meer dan 4,8 miljoen page views. Publicarto presenteert met Seniorennet dan ook een heel ruim bereik op 50-plussers via content op sterke pijlers zoals wonen, gezondheid, vrije tijd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]