Vijftigplussers zijn de grootste en snelst groeiende doelgroep. Bovendien staan zij in voor meer dan de helft van de consumptiegroei. Dingen die (te) vaak over het hoofd worden gezien, vinden ze bij Roularta Media en Publicarto. In een opmerkelijke samenwerking creëerden Publicarto en Roularta Media, als experten ter zake, het Second Youth Pack. Dit nieuw digitaal pack biedt adverteerders de mogelijkheid om 50-plussers efficiënter te bereiken.
PlusMagazine.be bereikt maandelijks bijna 120.000 real users, telt meer dan 180.000 visits en 355.000 page views. Via Plusmagazine.be biedt Roularta Media de adverteerders een interessant platform om Belgische vijftigplussers efficiënt te bereiken. SeniorenNet bereikt maandelijks meer dan 1,2 miljoen bezoekers met meer dan 4,8 miljoen page views. Publicarto presenteert met Seniorennet dan ook een heel ruim bereik op 50-plussers via content op sterke pijlers zoals wonen, gezondheid, vrije tijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]