Roularta herschikt lifestyle-top


Fabienne Willaert
Fabienne Willaert wordt de nieuwe uitgever Lifestyle van de magazines van Roularta Media Group. Zij volgt in die functie Chantal Lepaige op, die elders aan de slag gaat. Fabienne Willaert startte haar carrière in de reclamesector en werkte daar voor Ogilvy en McCann-Erickson. Later werd ze hoofdredactrice van Feeling, Gael en Marie Claire en ook uitgeefster bij de groep Sanoma Media. In de lifestyle-portefeuille van de magazines van de Roularta zitten Knack Weekend, Le Vif Weekend, Royals, Nest en Bodytalk.
Ruth Goossens neemt de leiding van Knack Weekend over. Zij volgt Lene Kemps op, die het bedrijf verlaat. Ruth Goossens behaalde een master in de politieke wetenschappen aan de universiteit van Gent. Ze was tien jaar lang modejournaliste voor Marie Claire. De afgelopen vier jaar was zij hoofdredactrice van dat magazine. Als journaliste werkte ze onder andere voor Show Off, het magazine van de modeafdeling van de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten in Antwerpen en het internationale magazine Mémoire Universelle.

Ruth Goossens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]