Roularta lanceert Roularta Brand Studio

Adverteerders zijn meer dan ooit op zoek naar creatieve manieren om geloofwaardig en betrouwbaar met hun doelgroepen te communiceren over hun merk, zeker in tijden van fake news en adfraude (fake advertising). Om aan deze groeiende vraag te beantwoorden bundelt Roularta al haar opgebouwde expertise inzake native advertising, crossmediale creativiteit en content marketing in één competentiecenter dat op die manier totaaloplossingen kan uitwerken voor de adverteerder: Roularta Brand Studio.
Roularta Brand Studio ontstaat uit het samengaan van de Ideeënfabriek (de creatieve crossmediale cel van Roularta, die voor adverteerders projecten op maat uitrolt) en Roularta Custom Media (de contentmarketingafdeling van Roularta).
Roularta Brand Studio beschikt over een portfolio nationale media-merken die zich uitstekend lenen tot storytelling in een kwaliteitsvol redactioneel umfelt waar brand safety gegarandeerd is, met ijzersterke communities in diverse domeinen (cultuur, business, geld, sport, culi, reizen, deco, beauty, fashion, gezondheid, … ), en dit zowel offline als online: Knack, Le Vif/L’Express, Knack Weekend, Le Vif Weekend, Knack Focus, Le Vif Focus, Trends, Trends/Tendances, Trends Style, Sport/Voetbal Magazine, Sport/Foot Magazine, Plus Magazine, Nest, Bodytalk, Libelle, Femmes d’aujourd’hui, Libelle Lekker, Femmes Délices, LibelleMama.be, FemmesMaman.be, Flair, Fashionista.be, Feeling, Gael, La Maison Victor, Kanaal Z, Canal Z, De Zondag, Deze Week, Steps, KW, de Artsenkrant, le Journal du Médecin, de Apotheker, le Pharmacien.
Aan het hoofd van deze nieuwe Roularta Brand Studio komt Veerle Neyens. De voorbije vier jaar stond zij aan het hoofd van het Content Advertising Team van de magazineregie van Sanoma Media België, waar zij ook instond voor de B2B marketing en communicatie. Daarvoor deed Veerle Neyens uitgebreide media-ervaring op bij o.a. Roularta, Medialaan en Scripta. Magazines, kranten, tv, radio, online en events zijn al sinds jaren haar vertrouwde mediadomeinen.
In nauwe samenwerking met de sales-teams van Roularta Media Group, zal Roularta Brand Studio voor adverteerders creatieve crossmediale totaaloplossingen uitwerken, op maat van de adverteerder, en in lijn met de doelgroepen en het DNA van de verschillende mediamerken van Roularta Media Group.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]