Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, heet voortaan Roularta Advertising. Bij de nieuwe naam hoort ook een nieuwe baseline: ‘We Make It Personal’.
Met de nieuwe naam opteert Roularta Advertising voor een duidelijkere positionering op de advertentiemarkt. In de vorige naam ontbrak de link met adverteren en voor adverteerders was het verschil tussen Roularta Media Group, het uitgeverijconcern en mediabedrijf, en Roularta Media, de reclameregie van dat bedrijf, niet altijd even duidelijk. Met de nieuwe baseline 'We make it personal' wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen. General manager Philippe Belpaire: “Met deze naamsverandering aligneren we ons met de snel veranderende advertentiemarkt. Roularta Advertising draagt duidelijk uit wat we doen. De nieuwe baseline weerspiegelt onze persoonlijke aanpak, openheid en engagement. Roularta Advertising is de positieve, laagdrempelige regie die altijd openstaat voor een samenwerking op maat, en dit op alle niveaus. Wat de adverteerder ook nodig heeft, we make it happen and personal dankzij onze doorgedreven digitale investeringen en datadriven audiences. Roularta Advertising ontwikkelt nieuwe innovatieve formules en sluit met open vizier samenwerkingen met andere spelers.”
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]