Roularta op vakantie naar de kust

In opdracht van Westtoer realiseerde Roularta Custom Media het magazine De Kust in elk seizoen. Het magazine focust op de troeven van onze Kust en wil mensen inspireren om er een korte vakantie te spenderen. Het magazine werd op 15 en 17 maart verspreid via Knack/Le Vif en op 23 maart via Plus België, eveneens in het Nederlands en Frans.
Actief genieten, lekker tafelen, flaneren of gewoon relaxen: het kan allemaal aan onze Belgische Kust. Het magazine De Kust in elk seizoen belicht elk van deze troeven aan de hand van prachtige beelden, inspirerende verhalen en een selectie van de meest trendy adresjes. Bovendien maakt de waaier aan activiteiten duidelijk dat de Kust een bestemming is voor het hele jaar door. Het magazine is verder doorspekt met portretten van vier Kust-ambassadeurs: Erika Van Tielen vertelt over haar band met de Kust, Frank Vanleenhove (eigenaar Surfers Paradise in Knokke) heeft het over de unieke watersporttroeven van onze Kust, chef-kok Stéphane Buyens (Le Fox, De Panne) belicht de culinaire troeven en weerman David Dehenauw vertelt over het microklimaat aan de Kust.
Het magazine De Kust in elk seizoen telt 40 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 260.500 exemplaren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]