Roularta op vakantie naar de kust
In opdracht van Westtoer realiseerde Roularta Custom Media het magazine De Kust in elk seizoen. Het magazine focust op de troeven van onze Kust en wil mensen inspireren om er een korte vakantie te spenderen. Het magazine werd op 15 en 17 maart verspreid via Knack/Le Vif en op 23 maart via Plus België, eveneens in het Nederlands en Frans.
Actief genieten, lekker tafelen, flaneren of gewoon relaxen: het kan allemaal aan onze Belgische Kust. Het magazine De Kust in elk seizoen belicht elk van deze troeven aan de hand van prachtige beelden, inspirerende verhalen en een selectie van de meest trendy adresjes. Bovendien maakt de waaier aan activiteiten duidelijk dat de Kust een bestemming is voor het hele jaar door. Het magazine is verder doorspekt met portretten van vier Kust-ambassadeurs: Erika Van Tielen vertelt over haar band met de Kust, Frank Vanleenhove (eigenaar Surfers Paradise in Knokke) heeft het over de unieke watersporttroeven van onze Kust, chef-kok Stéphane Buyens (Le Fox, De Panne) belicht de culinaire troeven en weerman David Dehenauw vertelt over het microklimaat aan de Kust.
Het magazine De Kust in elk seizoen telt 40 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 260.500 exemplaren.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]