Roularta rondt overname Mediafin af

Roularta Media Group (RMG) heeft gisteren de aankoop van de participatie van 50% in Mediafin jegens De Persgroep afgerond. Na de goedkeuring van de Belgische Mededingingsautoriteiten stond niets de transactie nog in de weg. Xavier Bouckaert, CEO van Roularta Media Group:” Met deze closing vervolgt Roularta Media Group zijn duidelijke focus op local media (Deze Week, De Zondag, Steps, digitale marketingservices, het e-commerceplatform Storesquare, enz...) en anderzijds nationale kwaliteitsmedia (De Tijd/L’Echo, Knack, Le Vif, Trends, Sport Voetbal/Foot magazine, Nest, Plus Magazine, enz...). De hoogkwalitatieve journalistiek van Mediafin sluit naadloos aan bij de waarden van Roularta Media Group."
Bij Mediafin zegt voorzitter Dirk Velghe dat De Tijd nu al 31 kwartalen op een rij groeit en dat ook L’Echo het uitstekend doet in zijn markt: " Dit is mede te danken aan de digitale strategie van Mediafin, dat met beide titels in de spits loopt. Ook met RMG als aandeelhouder willen we deze groei verder zetten. De sterke start van 2018 is daarbij alvast richtinggevend.”
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]