Het Belgische medialandschap consolideert zich en bijgevolg kiezen alle regies resoluut voor een duidelijke positionering op de markt. Daarom expliceert Roularta Media vanaf 1 februari haar positionering als premiumpartner voor premiummerken. De magazinemerken van Roularta Media Group zijn volgens de mediagroep namelijk de favoriete lectuur van lezers uit de hogere sociale doelgroepen die op zoek zijn naar onderbouwde duiding op basis van objectieve feiten. Als regie voor deze media wil Roularta Media dit gegeven benadrukken en zet zij daarom een nieuwe positionering in de markt met als baseline ‘Your premium choice’, gebaseerd op vier segmenten: premium audiences, premium content, premium partners en premium mediabrands.
Via een eerste themacampagne voert de mediagroep bewijzen aan voor deze positionering. Roularta Media staaft met objectief cijfermateriaal, zwart op wit, hoe haar merken en doelgroepen zich premium positioneren voor alle platformen, zowel voor print als digitaal en televisie met Kanaal Z/ Canal Z. De slogan ‘To the point’ moet alles op één noemer plaatsen: haar mediamerken brengen nieuws ‘to the point’ en haar salesteam biedt adverteerders ‘to the point’ crossmediale oplossingen aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]