Royal Air Force en Engine laten geen ruimte voor clichés

Vrouwen moeten getypeerd worden met acties, niet met clichés, vinden ze bij de Royal Air Force. En dus klopte de luchtmacht van het Verenigd Koninkrijk aan bij creatief bureau Engine. Die maakten een campagne die parallellen trekt tussen de cliché reclamecampagnes over vrouwen en de realiteit van het leven van vrouwelijke rekruten. ‘No room for clichés’ won reeds Channel 4's jaarlijkse Diversity in Advertising award, die dit jaar de focus legde op het portretteren van vrouwen.
Client: Royal Air Force

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


