Vrouwen moeten getypeerd worden met acties, niet met clichés, vinden ze bij de Royal Air Force. En dus klopte de luchtmacht van het Verenigd Koninkrijk aan bij creatief bureau Engine. Die maakten een campagne die parallellen trekt tussen de cliché reclamecampagnes over vrouwen en de realiteit van het leven van vrouwelijke rekruten. ‘No room for clichés’ won reeds Channel 4's jaarlijkse Diversity in Advertising award, die dit jaar de focus legde op het portretteren van vrouwen.
Client: Royal Air Force
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]