Royal Air Force en Engine laten geen ruimte voor clichés

Vrouwen moeten getypeerd worden met acties, niet met clichés, vinden ze bij de Royal Air Force. En dus klopte de luchtmacht van het Verenigd Koninkrijk aan bij creatief bureau Engine. Die maakten een campagne die parallellen trekt tussen de cliché reclamecampagnes over vrouwen en de realiteit van het leven van vrouwelijke rekruten. ‘No room for clichés’ won reeds Channel 4's jaarlijkse Diversity in Advertising award, die dit jaar de focus legde op het portretteren van vrouwen.
Client: Royal Air Force
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]